
Výběrové řízení na pozici ředitel/ka Domova sv. Anežky
Předseda správní rady v souladu s usnesením správní rady Domova sv. Anežky, o.p.s. v Týně nad Vltavou vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice:
ředitel/ka Domova sv. Anežky, o.p.s.
Požadavky na uchazeče/uchazečku:
· vysokoškolské vzdělání,
· znalost problematiky projektového řízení a dotační politiky,
· vedení NNO a pracovních týmů,
· osobnostní předpoklady a občanská bezúhonnost,
· zkušenost v oblasti poskytování sociálních služeb a zaměstnávání osob se zdravotním postižením,
· vítána je zkušenost s řízením výroby, marketingu a prodeje.
Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat:
· strukturovaný životopis,
· motivační dopis,
· aktuální výpis z rejstříku trestů,
· zpracovaný materiál „Rozvoj a směřování Domova sv. Anežky příštích 5 let“ (materiál by měl obsahovat 3–5 stran textu).
Případné reference nebo jiné podpůrné dokumenty zašlete nejpozději do 5. března 2025 s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ na adresu: Domov sv. Anežky, o.p.s., Čihovice 30, Týn nad Vltavou, 375 01.
Průběh výběrového řízení:
Výběrová komise posoudí došlé přihlášky a vyzve vybrané uchazeče k účasti na osobním pohovoru. Výběrové řízení proběhne dle časových možností uchazečů a členů komise ve dnech 6., 7. či 10. března 2025 takto:
· osobní pohovor s vybranými uchazeči
· hodnocení výběrové komise
· doporučení správní radě a zpracování
Předpokládaný nástup: 1. 4. 2025.
Případné doplňující informace o výběrovém řízení podá Mgr. Milan Šnorek, tel: 720 162 336, e-mail: snorek@gtnv.cz.