Výběrové řízení na pozici ředitel/ka Domova sv. Anežky

Výběrové řízení na pozici ředitel/ka Domova sv. Anežky

Předseda správní rady v souladu s usnesením správní rady Domova sv. Anežky, o.p.s. v Týně nad Vltavou vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice:

ředitel/ka Domova sv. Anežky, o.p.s. 

Požadavky na uchazeče/uchazečku:

·       vysokoškolské vzdělání,

·       znalost problematiky projektového řízení a dotační politiky,

·       vedení NNO a pracovních týmů,

·       osobnostní předpoklady a občanská bezúhonnost,

·       zkušenost v oblasti poskytování sociálních služeb a zaměstnávání osob se zdravotním postižením,

·       vítána je zkušenost s řízením výroby, marketingu a prodeje.

 

Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat:

·       strukturovaný životopis,

·       motivační dopis,

·       aktuální výpis z rejstříku trestů,

·       zpracovaný materiál „Rozvoj a směřování Domova sv. Anežky příštích 5 let“ (materiál by měl obsahovat 3–5 stran textu).

Případné reference nebo jiné podpůrné dokumenty zašlete nejpozději do 5. března 2025 s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ na adresu: Domov sv. Anežky, o.p.s., Čihovice 30, Týn nad Vltavou, 375 01.

 

Průběh výběrového řízení:

Výběrová komise posoudí došlé přihlášky a vyzve vybrané uchazeče k účasti na osobním pohovoru. Výběrové řízení proběhne dle časových možností uchazečů a členů komise ve dnech 6., 7. či 10. března 2025 takto:

·       osobní pohovor s vybranými uchazeči

·       hodnocení výběrové komise

·       doporučení správní radě a zpracování

 

Předpokládaný nástup: 1. 4. 2025.

 

Případné doplňující informace o výběrovém řízení podá Mgr. Milan Šnorek, tel: 720 162 336, e-mail: snorek@gtnv.cz.

Zpět na blog